dag 2 in roemeenie - Reisverslag uit Târnăveni, Roemenië van linda spoel - WaarBenJij.nu dag 2 in roemeenie - Reisverslag uit Târnăveni, Roemenië van linda spoel - WaarBenJij.nu

dag 2 in roemeenie

Door: Linda van der spoel

Blijf op de hoogte en volg linda

11 Juli 2015 | Roemenië, Târnăveni

van morgen toen ik wakker werd
heb ik eerst in mijn bijbel gelezen
en heb ik nog meer pictos gemaakt
vandaag gaan we naar targu mures en ugheni
in targu mures gaan we naar de aughan mijn favorite winkel
en daarna gaan we op bezoek echt supper leuk
de zon schijnt hier maar gelukkig is het niet supper warm
gisteren heb ik op de markt een groote maloen gekocht
en heb ik cous cous gemaakt echt lekker
ik geniet hier met volle teugen en ja ik ben ook bezig voor mijn nieuwe huisje
want per 1 september ga ik ver huizen en doe ik veel in kopen hier in
roemeenie(het is hier iets goed koper dan in NL)

  • 11 Juli 2015 - 15:50

    Mama:

    Erg leuk!!! Fijn om ook zo op de hoogte te zijn! en leuke dingen gekocht. Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

lief en aardig ben christen en heb een groote family

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4967

Voorgaande reizen:

09 Juli 2015 - 17 Augustus 2015

Mijn reis naar roemeenie

Landen bezocht: